Траяна: Най-лесно е да се коментира с чужди имена, правят го и колеги...


Траяна: Най-лесно е да се коментира с чужди имена, правят го и колеги

Траяна: Най-лесно е да се коментира с чужди имена, правят го и колеги

Траяна /© снимка: Костадин Кръстев-Коко


Траяна подготвя новия си музикален проект, който скоро трябва да бъде представен. "Песента е записана преди месец, но моята идея е да изчакам малко и да я представя по най-добрия начин. Ще направя прекрасен подарък на абитуриентите" - споделя тя.
Междувременно стана ясно, че певицата остава в "Пайнер", въпреки че бе разочарована от факта, че успехите й през изминалата година не бяха зачетени и името й не фигурираше в нито една номинация за Годишните награди на"Планета".
"Мисля че е най-важно труда ми да бъде оценен от моите почитатели. Не се отказвам заради тях и факта, че те ми вярват и очакват всеки мой нов проект с нетърпение" - каза тя пред paparazzi.bg.

Изпълнителката открито признава, че в най-комерсиалната музика има доста интриги, а причините за това вижда в многото красиви жени. "Защото нашият бизнес винаги е бил много интересен, а и фактът, че по-голямата част от изпълнителките са все красиви жени, води до дразги. Да, и аз съм се сблъсквала с такива неща. Старая се да стоя далеч от интригите. Много пъти съм предпочитала да замълча, вместо да се карам с някой, тъй като това не е в стила ми" - казва певицата.

Траяна е категорична, че в професията, която е избрала има доста минуси и обяснява: "Винаги има хора, които да не уважат труда ти, въпреки че може да не си спал с дни. Най-лесно е обаче да се коментира с чужди имена по форумите. Може да го правят и колеги, с цел да те смачкат. Разликата между нас и хората на запад е, че тук всеки иска да те смачка, а там има изява за всеки".

Изпълнителката на "Нещо подобно" посочва Андреа като колежка, на която се възхищава: "Тя пътува и работи много. Надявам се някой ден да достигна нейните темпове, защото тя твори с много хъс и любов към всичко, което прави. Не ме е страх да признавам победите на колегите, напротив - аз се възхищавам на такива борбени личности" - подчертава Траяна.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..