Андреа: Киряков дискредитира името ми с фалшиво обвинение


  • Андреа: Киряков дискредитира името ми с фалшиво обвинение

Андреа: Киряков дискредитира името ми с фалшиво обвинение

Андреа /© снимка: Личен архив

Андреа излезе с Отворено писмо до медиите по повод обвиненията отправени към нея в телевизионен ефир от стилиста Добромир Киряков за "финансва некоректност". Фолк певицата заявява категорично, че казаното от Киряков е лъжа и държи да получи публично извинение за умишленото дискредитиране на името й. Ето пълният текст на Отвореното писмо:
Отворено писмо до медиите! Уважаеми журналисти, след поредния път името ми да бъде замесено в нечистоплътен и измислен скандал в предаването„Модерно” по BTV тази сутрин, съм длъжна да дам своята позиция.
Опитът на така нареченият стилист Добромир Киряков да дискредитира името ми с фалшиво обвинение, че съм се отнесла към него и група хора „финансово некоректно” е отчаян вик за внимание. Нещо повече, изкуствено скалъпена интрига, която не само, че не отговаря на истината, а е долнопробна и гнусна лъжа, целта на която е да саботира доброто ми име и нещата, които правя.
Господин Киряков нагло излъга сутринта в ефира на BTV, казвайки, че му дължа пари за едни дрехи, купени от Лондон. Няма да отричам, че очаквах от него да си свърши професионално работата, като получа на терен по време на снимките, дрехи и аксесоари според уговорката ни. Вместо това, той донесе в два плика, използвани вече от мои колеги дрехи, които нямаше как да облека и да представя в клипа си. Въпреки това, така нареченият стилист получи своя хонорар от 1000 лева, но не и пари за дрехите, които „купил за мен”. Очевидно визията ни по този проект се различаваше коренно и това беше първият и последен път, в който аз работих с този човек.
Използването на национална медия обаче да се говорят лъжи за мен го считам за проява на много лош вкус. Очаквам публично извинение от г-н Добромир Киряков за лъжите, които той изрече, без да имам правото да се защитя. Като журналист, какъвто той казва, че все пак някога е бил, добре знае, че когато се говори в публичното пространство, трябва да се изнасят факти, а при подобни обвинения и документи. Защо г-н Киряков не разкаже пред цяла България дали осчетоводява хонорарите си за видеоклиповете и фотосесиите, които снима с певиците? Защо не показа в ефира на BTV бележките, на които е написано какви и колко дрехи е купил за мен? И на каква цена.
Сега искам категорично да заявя, че подобна злоупотреба с името ми няма да допусна, най-малко това да става от устата на помощния персонал на една певица. Ще сезирам българския съд и ще търся правата си, защото никой няма право да говори за продукта Андреа, когато и както си поиска.
Колкото до другата страна на нещата, г-н Киряков очевидно обслужва нечии други интереси, след като вади от миналото история, която не само е голяма лъжа, а измислица, родена в нечии не дотам умни глави.
Колкото до оценката му на „стилист” за моята визия и кариера, тя не значи нищо за мен и моя екип. Защото за мен музиката освен призвание, е и бизнес, от който аз живея. А не причина да търся по-луксозен начин на живот, осигурен от нечии чужди пари.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..