Мария: Глория е първата дама на попфолка, при нея няма преходност.


Мария: Глория е първата дама на попфолка, при нея няма преходност

Мария: Глория е първата дама на попфолка, при нея няма преходност

Мария /© снимка: Костадин Кръстев-Коко

Въпреки всички травми, снощи Глория се бори за оставане в танцувалното риалити. Фолк звездата и сценичният й партньор Светльо се представиха на високо ниво и продължиха напред в състезанието с най-висок вот от зрителите.
Сред защитниците на изпълнителката бе Мария, която не скри възхищението си от своята колежка. "За мен Глория е една ходеща харизма и една ходеща магнетичност на дансинга. Това, което тя е успяла да направи за толкова малко време, е да бъде сериозна конкуренция на професионалистите" - заяви тя.
Пред публиката Мария сподели, че именитата певица й е повлияла сериозно, когато тя е стартирала своята кариера. "Преди много години, когато аз започна моята кариера, започнах с песните на Глория. Споделих на моите познати, че никога не бих се навила да танцувам. Тази вечер Глория ме накара да имам желанието да изляза и да танцувам на тази сцена - такова силно въздействие. Самото имеDancing Stars е едно олицетворение на Глория" - обясни изпълнителката на "Мен избра" и подчерта още:
"Тя е първата дама на попфолка, човекът с най-широката аудитория. И ако при всички останали, всичко е преходно, то Глория държи една стабилност и позиция, от която не мърда. Но там тя няма състезателна среда, искам да я виждам тук, искам да видя докъде ще стигне и съм сигурна, че може да имаме победа. Горда съм, че Глория е в това шоу".

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..