Джена: Радвам се, че имам тази любов.


Джена: Радвам се, че имам тази любов

Джена: Радвам се, че имам тази любов

Джена /© снимка: Планета HD

Джена и приятелят й Джино се радват на щастлива любов, въпреки че ги разделят хиляди километри. Любимият на изпълнителката живее в Чикаго, но си идва в България през няколко месеца. Певицата споделя, че вярва в любовта от пръв поглед, защото точно така се е зародила тяхната."Аз съм много щастлива, макар че моята половинка е чак в Чикаго. Когато отидох на първото си турне в Америка, той беше първият човек, който видях. Това беше любов от пръв поглед. Или има химия или няма. Една година сме заедно. Много добре се чувстваме заедно, дава ми стимул да работя, кара ме да се чувствам прекрасно като жена. Ние се виждаме долу-горе на месец-два. Преодоляваме разстоянието с това, че аз работя много и той работи много. Имат си семейна фирма и работят цялото семейство. Той е българин и живее там вече 15-тина години. Харесва ми Чикаго, но на този етап не мога да се откажа от кариерата ми, от почитателите ми, още малко..." - разказва пред TV7 изпълнителката.На въпрос как усеща връзката си с Джино и би ли искала това да е човекът до нея, Джена признава: "Ще се радвам. По принцип времето показва тези неща, но аз съм много щастлива. Радвам се, че имам тази любов с него и тези взаимоотношения".Певицата не крие, че има желание да създаде семейство и деца именно със сегашния й приятел. "Сигурна съм, че поне едното ми дете ще вземе тази дарба от мен и ще пее. Като всяка млада жена, разбира се, че мечтая и за семейство, и за деца. Това е нормална крачка в живота".


11    коментара |    рейтинг: 2.65  |  Принтирай
fashion days

КОМЕНТИРАЙ

Подреди:  Първите отгоре  |  Последните отгоре
#11   Марко  |  4 April.2013 / 18:40 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..