Галин и Кристиана отново заедно

Галин и Кристиана отново заедно


Галин и Кристиана отново заедно
Тази седмица “Автограф” събира заедно Галин и Кристиана. Неотдавна двамата изпълнители ни представиха първия си дуетен проект – песента “Колко много”, с която много бързо спечелиха симпатиите на феновете. Зрителите, които все още не познават Кристиана ще научат, че таланта й се проявява още от малка, когато на шестгодишна възраст започва да свири на пиано. Любими й стават произведенията на Шопен и реквиема на Моцарт. Явява се на конкурси и фестивали и печели много награди.
“Много обичах да свиря, но пианото някакси не можа да ми разгърне целия темперамент и затова с течение на времето го оставих на по-заден план. Когато бях в десети клас вече усетих, че пеенето и танците са моята страст”
признава младата изпълнителка. Отскоро Кристиана е артист на музикална компания “Пайнер” и вече работи по първата си самостоятелна песен.
“За мен талантът е най-важен, но когато нямаш подходящата подкрепа, нещата не се получават. Така е в цял свят, не само у нас. Въпросът е да попаднеш на правилните хора в точното време и място. Смятам, че това е най-добрата музикална компания, доказала се във времето. Така че всеки изпълнител, който иска да се развива, би желал да попадне във фирма “Пайнер”
откровена е Кристиана. Галин също споделя как се справя със своята работа. Певецът е много амбициозен и сам се бори с живота. Трудно му е, но се радва, че е намерил съмишленици, които му помагат.
“В началото на кариерата ми беше по-трудно, защото имаше едно лутане - какви песни да правя, как да изглеждам, как да се държа пред камерата. Сега нещата вече са по-спокойни и аз самият съм по-уверен в себе си”
разкрива изпълнителят. Галин признава, че не е болезнено амбициозен и не би направил компромис с всичко в името на кариерата, не и на всяка цена.
“Не мога да си позволя да предам хората, които са около мен и ме подкрепят, в името на това да успея. Не бих постъпил по този начин, защото не мисля че е добро, а и не е християнско”.
Певецът признава, че е имал очаквания да вземе награда на церемонията по връчването на Годишните награди на телевизия “Планета”, тъй като доста се е потрудил през изминалата година и я оценява като много успешна.
“Годините са пред мен. Ако продължавам да работя по същия начин мисля, че ще бъда оценен и ще взема някаква награда по-нататък. Но не това е най-важното. Най-важното е, че хората ме обичат, знаят песните ми, забавляват се и ме подкрепят, когато съм на участие”

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..