Траяна: Доста опасно преживяване ми се случи, това забави проекта ми


Траяна: Доста опасно преживяване ми се случи, това забави проекта ми

Траяна: Доста опасно преживяване ми се случи, това забави проекта ми

Траяна /© снимки: Костадин Кръстев - Коко

Траяна все още се бави с новия си музикален проект "Тази ли е другата", но пък феновете ѝ в социалната мрежа напоследък успяха да се насладят на няколко снимки от нови фотосесии.
Какви са причините за забавянето на проекта ѝ и кога може да очакваме нещо ново от нея - с тези въпроси от Signal.bg се обърнахме към изпълнителката, за да внесе яснота.
"Песента наистина е записана много отдавна. Не ми се искаше да коментирам какво точно се случва, защото е свързано със здравословен проблем при мен. Доста опасно преживяване ми се случи, но благодарение на д-р Карамфилова, успяхме да преборим всичко. Малко или много това състояние, което беше при мен, се отразяваше и на визията ми. Сега вече се чувствам много по-добре, предполагам до месец ще вляза във форма- Тогава смятам да снимам клип към песента "Тази ли е другата". Иска ми се с режисьора Йордан Петков да работя и най-вероятно с него ще реализираме клипа. Надявам се връщането ми да е на ниво!" - сподели предSignal.bg тя.
Припомняме, че още в началото на април Траяна предложи на вниманието на почитателите си свежа и стилна визия в снимки, реализирани пред обектива наКостадин Кръстев - Коко.
В средата на миналия месец пък бяха публикувани по-арт кадри, като някои забелязаха сходство в стиловете на Траяна и световната звезда Никол Шерцингер. Нашата певица изненада меломаните с шармантен имидж с ретро елементи и прическа в стил "Кабаре", изключително модерна за сезона.
Вчера звездата на "Пайнер" реши да покаже още два фотоса, които са в коренно различен стил.
И докато почитателите на Траяна очакват чисто новото ѝ парче, преди броени дни в Мрежата се появи нова версия на "Нещо подобно", която е дело на Кости Йонита. Имах двата варианта, умишлено сега пуснахме новата версия.
"Аз имах и двата варианта на песента. Реших, че сега е моментът да пусна новата версия, защото дългото отсъствие не се отразява добре на никого в нашия бранш, а така феновете ще могат все пак да чуят нещо ново от мен. Умишлено направихме и фотосесиите с Коко, за да има с какво да радвам хората, които ме харесват и очакват нещо ново" - обясни тя.
Пожелаваме на Траяна скорошно възстановяване и да реализира успешен проект!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..