Райна: Не си падам по нагласените неща..


Райна: Не си падам по нагласените неща

Райна: Не си падам по нагласените неща

Райна /© снимка: Личен архив

Райна разкрива за чувствата си в новия брой на списание Story. Фолк звездата откровено споделя, че е импулсивна и огнена и не обича нагласените неща.
„Не си падам по нагласените неща – като се прибера вечер, да ми запалят свещи, да се правят дълги увертюри... При мен сексът трябва да е спонтанен. Обичам нови изживявания, харесва ми да разнообразявам, да сменям места, имам въображение. Затова и мъжете, които също имат въображение в секса, ме печелят - досега все на такива съм попадала“ - казва певицата.

Тя напомня за мита, който битува сред силния пол – ако една жена танцува добре и се храни с видим апетит, значи е страстна в леглото. „Аз танцувам добре и се тъпча като звяр. Ако се съди по тези приказки, трябва да съм звяр в леглото!“ - смее се Райна.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..