Илиана призна: Давала съм на Глория по-високи оценки, искам да я видя, че може повече!


Илиана призна: Давала съм на Глория по-високи оценки, искам да я видя, че може повече!

Илиана призна: Давала съм на Глория по-високи оценки, искам да я видя, че може повече!

Глория и Илиана Раева

"Имаше прекалено много елементи от твоя жанр" - с тези думи и с доста ниската оценка - 6, която Илиана Раева постави на Глория за танца й в понеделник, предизвикаха многобройни неодобрителни коментари на феновете.

Именитата наша треньорка по художествена гимнастика успя да настрои негативно срещу себе си немалка част от аудиторията на Dancing Stars, като публиката в студиото веднага я освирка.
На снощните елиминации Раева обясни, че оттук нататък ще бъде строга и взискателна към всички останали участници, които полека-лека се приближават към финала на шоуто.
"В началото аз толерирах нашите звезди, но шоуто навлиза в съвсем различен етап вече - то се превръща в състезание. Аз искам да виждам наистина много сериозно подготвени звезди, със страхотни хореографии, невероятно изпълнени, искам дансинга да гори, да затрепери. Ако някои смятат, че съм ощетила, аз искам да кажа, че твърдо стоя зад думите си" - каза съдийката в танцувалното риалити.
На въпрос мислили, че с коментарите си и оценката е подценила Глория, Илияна Раева категорично заяви: "Не, напротив! Радвам се и я поздравявам за това, че тя каза, че няма да влиза в някакви интриги. Глория е една от танцьорките, които аз дори съм толерирала винаги, до онзи ден аз съм й давала по отношение на журито по-високата оценка. Аз харесвам Глория, но вече оттук нататък искам да видя, че тя наистина се разтанцува, че може повече като танцьор. Напротив, аз съм с много добри чувства към нея, имам много приятелки от нейния жанр, тя е Кралицата на попфолка, така наречената. Тя трябва да се гордее със своя жанр и аз съм сигурна, е тя се гордее".
Раева се обърна към танцуващите звезди с твърдата позиция, че ще бъде безкомпромисна към тях."Уважаеми звезди, аз ви казах, че ще бъда безкомпромисна и ще продължа да бъда такава. Харесвам и обичам всичките, но искам да дадете всичко от себе си" - каза тя.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..