Изпълнител:
стр. 21 от 58 | Предишна / Следваща
Едно от най-красивите лица и един от най-мелодичните гласове на "Пайнер".
В репертоара й присъстват авторски попфолк песни, песни с балканско звучене и народни песни. Като кадър на музикалното училище в Широка лъка, Емилия има завидни възможности в областта на народното пеене. Умее да изпълнява песни от тракийския, родопския, шопския и странджанския край. Тя притежава висок, мек и топъл глас. Заради прекрасното изпълнение на балади често я определят като "ангелския" глас на "Пайнер".

Издадени албуми:
2001 - "Весело момиче".
2002 - "Нежни устни".
2004 - "Ангел в нощта".
2005 - "Самотна стая".
2006 - "Мисли за мен".
2007 - "Целувай ме".
2008 - "Родена съм да те обичам".
2010 – "Така ми харесва".

Награди:
1999 - "Тракия фолк" - Награда за дебют.
2002 - "Пирин фолк" - Втора награда на журито за песента "Молитва за децата на България".
2003 - "Тракия фолк" - Първа награда на журито и трета награда на публиката за песента "Легенда за любовта".
2003 - Песента "Безумна любов" с Нидал Кайсар е дует на годината на ТВ "Планета" и сп. "Нов фолк".
2005 - Награда на "Самсунг" на Годишните награди на ТВ "Планета"
2006 - Годишни награди на ТВ "Планета"- Награда на "2 ВЕ", Награда на клубовете "Планета Пайнер".
2007 - Годишни награди на ТВ "Планета"- Най-атрактивно медийно присъствие.
2008 - Годишни награди на ТВ "Планета"- Най-атрактивно медийно присъствие.
2009 - Годишни награди на ТВ "планета" - Артистично присъствие на изпълнител във видеоклип.
2009 - Годишни награди на сп. "Нов фолк" - Награда на радио роматика за най-излъчван романтичен изпълнител.

Мегаизяви:
Емилия оставя отлични впечатления от трикратните си изяви в националните турнета "Планета Прима" 2004, 2005, 2006 и "Планета Дерби" 2007 и 2009 г.

Концерти зад граница:
Македония, Турция, Великобритания, Австрия, Испания, Австралия, Гърция.

Хитове:
"Весело момиче", "Не виждам", "Легенда за любовта", "Нежни устни", "Безумна любов", "Хайде на купона", "Ангел в нощта", "За мен забрави", "Целувай ме", "Самотна стая", "Още мисля за теб", "Изнервяш ме", "Ще рискувам", "История", "Всяка минута", "Харесва ми".

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..