Мария: В отбора на големите трябва да търпиш много лишения...

Мария: В отбора на големите трябва да търпиш много лишения

Мария: В отбора на големите трябва да търпиш много лишения

Мария /© снимка: Костадин Кръстев-Коко

Мария заяви в телевизионен ефир, че през годините нереално е насадено мнението, че чалгата е мутренската музика. "Чалгата, докато се наложи в мутренското време, беше трудно. Когато беше времето на мутрите, тогава бяха на мода моделки, манекенки, чалгата беше в пета глуха. Аз и Малина ходехме да пеем в Смолян и Мадан за хонорар 50 лв, общо двете. Ние ходехме да пеем по турнета, пеехме без пари, само и само хората да се запознаят с нас. Всички компании бяха в една телевизия, а не както сега" - разказва изпълнителката в "На светло с Люба Кулезич".

Фолк звездата на "Пайнер" сподели, че в  жанра сега се усеща липсата на достатъчно силни имена сред мъжете певци.

"Много трудно се намират мъже. Ето аз си търсих мъж за дуетна половинка, за новата песен, която ще представя. Исках да е мъж, да е агресивен, да има такова мъжкарско излъчване. Изчезнаха, няма ги мъжете в тази среда, в нашата гилдия. Те са много малко ИлиянКонстантин..." - казва тя.

Фолкът е една огромна индустрия, подчертава Мария. "За да бъдеш в челната тройка, в отбора на големите, трябва да търпиш много лишения. Едва откакто съм с Хриси аз мога да бъда пълноценна и да живея този живот на нормалната жена, на нормалната майка, на жена в истинския смисъл на думата".

Изпълнителката поясни, че от две години живее заедно с любимия си Християн Гущеров и е доволна, че е спяла клубните си участия защото така отделя по-голямо внимание на проектите си.

"Вече имах нужда да намаля динамиката, за сметка обаче на качеството като продукт, което предлагам. Имам възможност много повече да работя върху нещата, много повече да ги обмислям. Имах нужда да прекарвам повече време и с Марая" - подчерта тя.

Годишните музикални награди на "Планета" предстоят след броени дни, но Мария казва, че не е разочарована заради отсъствието й от номинациите и няма как да бъде сред призьорите на музикалния канал.

"Не го приемам като обида или някакъв вид наказание. Ако преди много години, цели 14, Митко и Мария Димитрови не ми бяха подали ръка, нито сега щях да съм на това място, нито щях да се събуждам и да заспивам до Хриси, нито животът ми щеше да протече по този начин, защото те са една много голяма част от моето сърце и моето семейство, много са ми дали. Ако аз не носех този дух, тази харизма и тази борба със себе си денонощно, едва ли щях да постигна онова, което съм. Аз съм мега амбициозна и дори се притеснявам от себе си в определени моменти" - обяснява певицата.

Мария открито говори за неуспешния си брак, който бе разтрогнат преди няколко години. Тя аргументира разтрогването му с неудовлетворението си да живее с човек, поставящ си прегради.

"Бракът ми не е бил труден, просто се изчерпа. Аз съм човек, който не поставя бариери и тавани пред себе си. Не мога да живея с някой, който се примирява с това, което е, с това, което има и има някакъв таван на възможностите си. Аз искам нови върхове, искам нови постижения! Защо човек трябва да живее с някакви ограничения и респективно с някой, който е ограничен?" - казва изпълнителката.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..