Ивана: Наградите се промениха много, аз нямам място там повече

Ивана: Наградите се промениха много, аз нямам място там повече

Ивана: Наградите се промениха много, аз нямам място там повече

Ивана /© снимка: beautysystems.bg

Ивана реши да премахне всички пластични интервенции по себе си, като се подложи на нова свръхмодерна лазерна процедура. Защо е решила на тази сериозна стъпка, какво ще й донесе това и как се чувства на 45 години? Осъжда ли младите си колежки, които си надуват устните още като тийнейджърки и пее ли на плейбек? Ивана даде отговорите на тези и още въпроси в откровеното си и емоционално интервю за „Всеки ден".

Ивана, изненадващо решихте да се подмладите по естествен начин, а не с помощта на пластичен хирург, както до сега? На какво се дължи тази промяна?

С напредването на възрастта човек започва да си задава въпроса как да задържи младостта по-дълго. Особено, ако си жена, и то известна. Подсъзнателно искаш да усещаш тялото си, кожата си по начина, по който това се е случвало преди 10 години. Ева Борисова бе човекът, който ми обясни как се случват нещата в чужбина. На Запад вече никой не се интересува от неща като ботокс, филъри или силикон. Хората залагат на естественото възстановяване на кожата. Реших и аз да пробвам.

Много звезди напоследък претръпнаха дали силиконът им няма да „гръмне". Заговори се доста за некачествено направените пластични операции и ужасяващите последици от тях. Вие имате ли притеснения?

Не. Подчертавам дебело, че не съжалявам за нищо. Човек трябва да е щастлив във всеки един момент със сегашното си състояние. А не да чака и в даден момент да каже: ама аз като направя еди какво си, като отслабна с 10 килограма, или като си купя новата къща или новата кола, тогава ще бъда щастлив. Не, аз съм доволна от живота си в момента и от това, което съм направила. Харесвам се. Човек обаче непрекъснато трябва да инвестира в себе си. Най-добре е да залага на естествени методи.

Имате пластични операции. Винаги ли сте били „за" пластичната хирургия?

Не я отричам. В даден момент човек започва да изпитва нужда да промени нещо по себе си. Младостта е много относително понятие. Виждала съм млади хора, които изглеждат като умрели: няма свежест, няма тен, няма цвят. Ужасявам се, ако заприличам на тях. Никога не съм си крила годините. Чувствам се наистина на 22-23.

Напоследък наблюдаваме бум на пластичните операции у нас. Всеки втори си е „правил" я нос, я скули, я цици...Защо според вас се получи така, че едва ли не е престижно да имаш нещо „пипнато" по себе си?

В България стана нещо съвсем нормално всяко младо момиче да си прави гърдите при хирург. И лошото е, че това не се отнася само за плеймейтки и или за хора, които са в шоубизнеса. Това стана нещо съвсем естествено и за никому неизвестните момичета. Съгласете се, че един огромен бюст, на мен лично поне, не ми стои добре. Имам близки, които увеличиха прекалено много гърдите си и впоследствие възникнаха проблеми с гръбначните изкривявания. Нещо страшно е. Ако е направено с мярка, го приемам. Нека да спрем да се клонираме. Това, че на един човек нещо му отива, не значи, че стои добре на всички. Така ставаме еднакви. Признавам, че съм правила грешки преди. Но си взех поука с годините.

Кое е нещото, за което съжалявате?
Ами ето, сега се сещам, че преди 10 години ходих в Канада и тогава ботоксът бе тотален хит. Представете си - ти си на 30 и кусур години, отиваш на ново място и там ти казват - ето това е най-голямата мода. И няма как да не пробваш. Въпреки че сега го смятам за тотална глупост. И ето как - певицата от Айтос Ивана се уреди с ботокс.

Защо решихте да го направите?
Имах една ученическа бръчка на челото, която много ме дразнеше и исках да я премахна. И след като си инжектирах ботокса, тя изчезна.

Значи сте си слагали ботокс само веднъж?
Не. По-късно си сложих отново. Но бе преди много години. Именно за това реших да се подложа на тези процедури с така наречения „Фраксел". Защото той има свойството да разбива всичко - и ботокс, и филъри. Всичко изчезва, даже да има нещо останало. Реално изчиства лицето от всичко изкуствено, което е и моята цел. Искам да стана отново естествена, да дам възможност на кожата ми да се регенерира самостоятелно.

Пластична хирургия или процедури за естествено подмладяване - кое бихте избрали, ако имахте възможност едно време?

Зависи много от момента. Защото, филърите, например, са с много бърз ефект. Но факт е, че са по-опасни. А когато си млад и не си информиран достатъчно, ти се доверяваш на приятели, на лекари, на всеки, който ти казва уж „достоверна" информация. Виждала съм случаи, в които след инжектиране на ботокс се затварят очи с дни, хората не виждат нищо. Страшно е.

Какво мислите за така наречената „нова мода" след родния хайлайф - ударно отслабване с диети, глад и упражнение до изнемогване? Колежката ви Преслава, например, почти се стопи напоследък.

Не съм запозната отблизо с нейния случай, но да, забелязах, че драстично е свалила доста килограми. На мен лично повече ми харесваше Преси преди, когато си беше по-закръгленичка, имаше по-детски вид. По-сладка беше. И аз съм правела безумни диети и ги споделях. По този начин обаче си докарах необратими проблеми с бъбреците.

Разбрахме, че не осъждате пластичните намеси, ако се наложи. Какво обаче смятате за невръстните момиченца, които си надуват устните, често пъти дори без знанието на родителите си?

Наскоро прочетох, че дъщерята на колежката ми Глория Симона е уголемила устните. Аз също имам дъщеря и макар да е по-голяма - на 21 години, не съм съгласна да се подложи на такова нещо на най-невръстна възраст. Те са хубави, защото са млади. Ние се опитваме да се подмладим, докато те нямат нужда да си пълнят устните с това.

Не мога да не ви попитам за наградите на „Планета", които са след по-малко от седмица. Бойкотирате ли ги наистина и защо отказахте да присъствате на церемонията?

Не искам да коментирам. Относно наградите - не мисля, че изненадвам някой, че няма да взема участие, случвало се е и друг път. За мен най-важният концерт, който не пропускам никога, който изразява уважението ми към продуцентите, е през декември и аз винаги се отчитам там.

Значи ли това, че имате критики към наградите, има ли нещо, което ви дразни или притеснява?

Наградите се промениха много през годините. За мен и моите почитатели е ясно, че аз нямам място там повече. Взела съм си славата и овациите, нека новите колежки вкусят от блясъка. За някои това е живителна сила. Мен отдавна не ме вълнуват, след 15 години на сцената, и то интензивно прекарани.

Мислите ли, че призовете са честни?

Вероятно. Лично аз не смятам, че популисткия принцип „на всекиго по нещо" е правилен. Аз съм на мнение, че ако един изпълнител е заслужил, направил е чудесни клипове, песни, участия, то той трябва да обере всички награди. Обаче се получава друго. Има изпълнители, които не са в най-пиковото си време, но за да бъдат стимулирани и да не губят инерция, всяка година им дават награда, която реално не заслужават. А най-голямата награда не е това. Наградите ласкаят, медиите шумят за теб ден-два и после какво?

Променят ли нещо наградите?
Те са важни единствено за самочувствието на изпълнителите, които имат нужда от напомпване на егото. Уви, суетата продължава да е най-големия грях на обществото.

Доста ваши колежки все по-често залагат на плейбек на участия. Какво е мнението ви по въпроса?

По-добре не ме питайте, няма да се изказвам дипломатично и мога да нагрубя някого. (смее се).

И все пак?

Категорично против това съм, естествено! Срамота е да отида някъде, а напоследък все по-често ми се случва, и техниците да ми кажат - абе само при тебе ли се случва така, че се получава микрофония. Снощи беше еди-кой си, онзи ден - еди-кой си, и нямаше драми. Казвам - защото изобщо не е пуснат микрофонът.

Защо според вас го правят?

Може би се страхуват да не си загубят гласа. Ама закъде го пазят този глас? Че то това си е един мускул. Трябва да се тренира, а не да го щадиш прекалено много. Но нали за това Бог ти е дал тази дарба - за да я споделиш със света и хората. Всичко е обмен на енергия, на любов.

Какво да очакваме от вас от тук нататък?

Има много неща, които ми предстоят, но предпочитам да ги запазя в тайна засега - нека са изненада. Важното е, че съм спокойна, живея си живота, не ме вълнуват негативните неща, в душевна хармония със себе си съм. Успях навреме да усетя и надмогна много неща и да не се взимам насериозно. Карам нещата без добавена екзалтираност, пазя се от излишно самомнение, въобще не мисля, че светът се върти около мен.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..