Илия Иванов Атанасов, Рожден ден..




     

Здравей те на всички след 30 дена ще имам Рожден ден на 22.03.2014г.
Вълнението е много голямо с всеки изминал ден ми се увеличава все повече,не мога
да повярвам че ставам на 18 години задавам си въпроса кога бях бебе а сега голям мъж..
тези 18 години не ги усетих кога  минаха чувал съм от различни хора че времето лети и на истина си е така  пожелавам си през 18 та ми година да ми се сбъднат всички мечти да мини спокойна и най   вече на първо място да съм жив и здрав защото  знам едно нещо в този живот, че  здравето не се купува  с никаква цена...
Аз съм самия   Администратор на този официален  блог,
казвам се Илия Атанасов.....

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..