Коко Динев: Не знам защо Емилия и Анелия се карат..


Коко Динев: Не знам защо Емилия и Анелия се карат

Коко Динев: Не знам защо Емилия и Анелия се карат



Емилия и Анелия /© снимки: Костадин Кръстев - Коко

Бизнесменът Коко Динев даде яснота по някои от най-често коментираните теми в публичното пространство за него и жените в живота му. "Преекспонирани са легендите, както за „черното тото", така и за връзките му с родните фолк певици" - заяви той в предаването "Дикoff" по Нова ТВ.

За брака му с Анелия настоявал кумът му Жоро Илиев, който заявил в прав текст: "Ако не се ожениш сега за Анелия, няма да мога да ти стана кум" -  разказа бизнесменът и обясни: "Не е било насила, но имаше голямо желание да се оженя за Анелия. Не знам какво е предчувствал. Година и половина по-късно го убиха. Даже се уточни - не, че няма да искам, но няма да мога. На мен не ми е минавало и през ум, не бях много в тези среди, в които му беше бизнесът. С него бяхме приятели още преди ВИС, още преди да стане "Жоро Илиев", преди всичко. Познавахме се, харесвахме се и бяхме добри приятели".

Въпреки че в медийното пространство е спряган за най-големия плейбой, той сподели, че не се имал за "огромен сваляч". "Просто се получи във времето, че всичките ми жени бяха известни. Освен това не са и толкова много" - скромно отбелязва Динев.

"Не съм се карал с нито една от жените си, имаме прекрасни отношения. С Анелия, с Нелина поддържаме добри отношения. А с Емилия какво да коментирам? Това, че пишат глупости за мен, не ми прави впечатление. Ако става дума за сериозен вестник, да коментирам, но стане ли дума за жълтата преса... Питайте Емилия. Няма как да отговоря на жълти измишльотини. Нека да викнем Емилия и ще видите, че е без белези" - каза  Коко Динев по повод тиражираните в жълти издания твърдения, че биел жена си. "В добри отношения сме и щастливо живеем" - подчерта той.
Коко и Емилия отдавна са заедно, но все още не са сключили брак, което пък от своя страна отново дава повод на жълти медии за всякакви спекулации по темата. "Ние живеем като повече от женени, така че самият брак, може би защото се женихме и двамата по веднъж преди това, да не ни стане много често" - разясни бизнесменът. За първия си брак Коко казва: " Не беше горчив. Не съжалявам. Анелия също е прекрасен човек. Аз винаги ще я уважавам. Мисля, че много добре се разбираме".
На въпрос защо се карат Емилия и Анелия, бизнесменът обясни: "По принцип няма какво да делят. Не знам защо се карат, може би заради песни, едва ли е заради мен. Но аз не мисля, че се карат, това пак е малко преувеличено. Лошите новини пак са новини".

Бизнесменът каза, че и двете му деца - дъщерята Ивон от Анелия и синът Иван от Емилия се виждат, но за съжаление не често.

"Това ми е голямата болка. Имам много малко време за дъщеря ми. Но се надявам, че в бъдеще ще намеря повече време и за нея" - сподели той.
Бизнесменът опроверга и слуховете за връзката му с Преслава и заяви, че те са измишльотини. "Преслава я познавам от доста години, покрай едно наше момче, което е доста близко приятелче. Тя имаше отношения с него и винаги е била близка на компанията, но нищо повече. Това е с години, ако имаше нещо, щеше да почне на много по-ранен етап, не чак сега" - каза той.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..