Алисия се допитва до феновете: В какъв стил да бъде следващият ми проект?


Алисия се допитва до феновете: В какъв стил да бъде следващият ми проект?

Алисия /© снимка: Ара Мюзик



Алисия се допитва до феновете: В какъв стил да бъде следващият ми проект?

Само преди ден Алисия сподели, че се захваща с новия си музикален проект. За да бъде максимално полезна на феновете си и да е сигурна, че песента ще отговаря на техните очаквания, фолк звездата на Ара Мюзик реши да се допита до тях.
"Мили мои, благодаря ви, че идвате на участията ми, препълвате клубовете и истински се забавлявате с моята музика! Именно този факт ме провокира да ви попитам нещо, което никога досега не съм си позволявала. Интересно ми е вашето мнение в какъв стил смятате, че трябва да бъде следващият ми проект? Ако не можете да го обясните с думи, изпратете ми линк с песента, която се доближава максимално до светлината, в която си ме представяте. Малко предизвикателство от мен" - сподели певицата във фейсбук профила си.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..