Цветелина Янева: Да си част от турнето е голямо предимство, но и голяма борба

Цветелина Янева: Да си част от турнето е голямо предимство, но и голяма борба

Цветелина Янева: Да си част от турнето е голямо предимство, но и голяма борба

Цветелина Янева /© снимка: Планета


Цветелина Янева подготвя своето шоу за концертите от лятното турне на Планета ТВ. Тя с радост си спомня за първото участие на турнето, което беше през 2010 година и споделя, че това е един от най-хубавите моменти в нейната кариера.
“Тогава още не се замислях за нещата и всичко, което съм направила беше много първично и от любов към музиката, беше много вълнуващо. Подготвях се дълго време, притеснявах се дали публиката ще ме приеме, защото все още не бях доказана певица с хитове. Сега вече всичко е различно за мен. На този етап притесненията са дали ще се справим с екипа, защото вече защитаваме не само моето име, а на всички, които са зад гърба ми. Трябва да оправдаем очакванията и да се представим на ниво” - разказва фолк звездата пред "Автограф".
Да си част от това “музикално торнадо” е голямо предимство, но е и голяма борба. Дали ще се качиш на тази сцена, зависи от свършената работа през годината и най-добре работещите отиват на турнето, подчертава тя.
Цветелина Янева не издава какво е подготвила за “Планета лято 2014”, но загатва, че всичко, което ще видят хората, ще е в неин стил.

“Аз не съм известна с танцови умения, така че хората едва ли очакват да правя стъпки, които не са присъщи за мен. Постарали сме се да има градация в шоуто, това беше много важно за нас. Тъй като обичам да сменям обстановката на сцената, сме  подготвили и различни декори, и разбира се някои други изненади, които няма да издам” - обяснява певицата.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..