Алисия: Никога не съм зависила от мъж до мен

Алисия: Никога не съм зависила от мъж до мен

Алисия: Никога не съм зависила от мъж до мен

Алисия /© снимка: Теди Грозданов

В първите дни на Новата година Алисия представи проекта си "Пак съм тук". Наред с хубавите отзиви за песента и клипа, меломаните коментираха, че звездата на Ара Мюзик отново е в прегръдките на футболиста Ники Михайлов, въпреки че лицето на екранният партньор на певицата така и не се вижда.

"В моя клип се появи мъж, но не се вижда кой е. Песента се казва "Пак съм тук". Това е сюжет. Не съм го направила, за да кажа: "Това е той!", а защото в тези прегръдки се чувствам най-добре. Но да, това е той" - заяви тя в "ДикOFF".

Фенове и медии не спират да се интересуват какви са взаимоотношенията на фолк звездата с вратаря, а догадките, че пак са двойка са подсилени от видеото към новата песен на Алисия. "Отношенията ни с Ники Михайлов са такива, каквито ние сме преценили, че трябва да са" - заяви тя.

Хитовата изпълнителка подчерта, че не иска да е известна заради това с кого е, а с песните, музикалните си проекти и професионалните си успехи. На въпрос дали наистина Боби Михайлов не одобрявал връзката на сина си нея, певицата отговори, че била няколко пъти на вечеря с него, но не останала с впечатление за негативно отношение.

Запитана какво изпитва към Николета Лозанова, която й е отнела мъжа, Алисия каза: "Абсолютно нищо не изпитвам към нея. Аз съм популярна заради кариерата си, тя е тази, която е станала популярна заради връзките си. Тя не ми е отнела мъжа. Аз нямам проблем с това, че той е продължил живота си с друга жена. Имам проблеми след това - с изкуствените войни, които се създадоха и отношението на Валери към нашето дете. С нея сме се виждали един път, за да изясним ситуацията, в която сме".

Певицата призна, че не желае да коментира в детайли неща от личния си живот, но даде да се разбере, че тя никога не е разчитала на финансовите възможности на мъжа, с когото е. Всеки мъж с възможности ще бъде егоист, ако не прави жестове към жената до себе си, на мнение е тя. "Аз обаче винаги съм си изкарвала сама парите. Никога не съм зависила от мъж до мен. Така се чувствам по-добре" - каза изпълнителката и заяви още:

"Алисия е щастлива и има мъж до себе си, за да спрат да ми търсят непрекъснато. Чувствам се щастлива, правя страхотни песни, които хората определят като хитове. Няма значение какво говорят, а като отида на участия, заведенията да са пълни и хората да приемат моите песни. Това са неща, които ме правят щастлива и детето ми да е живо и здраво".

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..