Славена отново в отбора на блондинките

Славена отново в отбора на блондинките

Славена отново в отбора на блондинките

Славена /© снимка: Диапазон рекърдс

Славена отново заложи на русия цвят на косата, с който бе от самото начало на кариерата си. Преди броени дни изпълнителката на Diapason Records промени драстично и прическата си и сега е с тотално различна  визия.

В края на 2012-та  певицата на „Нацелувана” направи експеримент с косата си и почти година бе с по-тъмни или по-светли нюанси на кестенявото. „Обичам да съм различна. Харесва ми да правя промени с външния си вид. Една година бях брюнетка, но сега реших отново да се върна към русото" -сподели тя и обясни: „Вслушах се и в мнението на много мои почитатели, които многократно ми споделяха, че са ме харесвали повече руса”.

Славена обаче реши все пак да внесе някаква промяна и затова заложи на стилна прическа с бретон. „Досега не съм имала бретон и изобщо не знаех дали ще ми отива. Но реших да пробвам и определено съм много доволна от резултата” - довери тя.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Фики представя “Беше обич” на 30 април

Илия Атанасов вече го има в Интернет пространството и е разпостранен на всякъде ..